Хто реально керує Мінтрансом – Шульмейстер

"Хто реально керує Мінтрансом – Шульмейстер!"

Пивоварський звітує – Шульмейстр керує!

Вчора 15 лютого відбулася доповідь Міністра інфраструктури А. Пивоварського у Транспортному Комітеті Верховної Ради, де він намагався прозвітувати про рік своєї дільності на посалі Міністра. На засідання комітету Міністр прийшов зі «свитою», яка постійно гомоніла та на хамський манер спілкувалася із народними депутататми – членами Комітету. Сам монотонний звіт про «все у нас в Міністерстві добре» не викликав такого ажіотажу серед членів Комітету, експертів та громадськості, як, напевно, очікувалось. Кінець кінцем, чим займався міністр цілий рік так і не стало зрозуміло: проблем тільки збільшилося, корупція укорінюється, дороги не будуються, інвестиції до інфраструктури не приходять, натомість повсякчас виникають скандали із непрозорими конкурсами, обрання нефахових керіників держпідприємств за вказівкам з адміністрації Президента та одноіменної фракції у парламенті не викликали вже подиву навіть у представників Комітету – членів тієї самої фракції.

Така ситуація у всіх інфраструктурних сферах – ПАТ «Укрзалізниця», авіація, дорожнє господарство, хоча і є «покращення»: транзит через Україну, наприклад, росіянам коштує дешевше ніж українцям на 50 %; якісь фінансові звіти та плани розвитку Міністерства, як впевнено заявив міністр, можна переглянути на офіційному веб-сайті, там же можна обговорити, та як їх не шукали під час доповіді міністра народні депутати – так і знайшли.

Проте всім стало зрозуміло, що робив заступник міністра В.Шульмейстер – «основний гравець» в міністерстві, як обмовився один із помічників Пивоварського, той самий, кого Пивоварський першим ділом планує повернути у разі, якщо отримає подальший мандат на своє відомтсво від парламенту. Володимир Шульмейстер активно лобіює інтереси своїх «ставлеників» на ключові посади в Державних підприємствах, взявши під повний контроль так звані «прозорі» конкурси з призначень або просто «пропонуючи призначити гарну людину на гарну посаду».
— Бурхливу реакцію у народних обранців викликало й те, чому без Шульмейстера не може запрацювати Наглядова Рада «Укразалізниці» при наявності кворуму?
— Чому не допушений до Комітету з питань призначень на обрання Директора аеропорту Бориспіль чинний директор?
— Для чого взагалі потрібен конкурс, якщо підприємством керує успішний менеджер?
— Для чого тричі змінювали умови для претендентів на посаду керівника Львівського аеропорту і коли нарешті звідти приберуть ставленника В. Шульмейстера  – Д. Шинкарчука?

Гострих та конкретних запитань по темі аеропортів взагалі було багато, та А. Пивоварський так і не зміг дати чітких відповідей. Великий подив викликала інформація про те, що Пивоварський перед початком конкурсу на посаду Генерального директора аеропорту «Бориспіль» викликав до себе теперішнього виконуючого обов’язки директора Євгена Дихне з пропозицією написання заяви на звільнення. Напевно, саме такі випадки мав на увазі Міністр, говорячи про тиск на нього депутатів… Інакше у чому логіка дій міністра, який всі позитивні досягнення теперішнього керівництва аеропорту «Бориспіль» презентує як одну з найбільших своїх перемог, але на конкурсі відхиляє пропозицію нинішнього керівника, як таку, що не відповідає плану розвитку підприємтсва і віддає свій голос за кандитата, який вже очолював аеропорт і наніс йому багатомільйонні збитки?” – зазначив т.в.о. Голови ГО "Всеукраїнська Люстрація" Олександр Куліковський.

В загальному, якщо підсумувати звіт та незадоволення, яке було у присутніх, зрозумілим стало єдине – «основний гравець міністерства – Шульмейстер». За рішенням Транспортного Комітету Верховної Ради України, прийнятим 15 лютого 2016 року, надано незадовільну оцінку діяльності Міністерства Інфраструктури під головуванням Міністра Андрія Пивоварського.

Як кажуть: «За що боролись – на те і напоролись»

З КОРУПЦІЄЮ ВАС УСІХ!

Прес-служба ГО "Всеукраїнська Люстрація"