КМДА вдвічі збільшило тарифи на рекламу в метро

Київська міська державна адміністрація (КМДА) підвищила вартість за розміщення реклами в метро та іншому громадському транспорті більш ніж у два рази.

Вартість розміщення реклами в київському метро підвищиться з 1 липня, йдеться у розпорядженні КМДА, передає Bihus.info.

Згідно з розпорядженням КМДА, за 1 квадратний метр лайтбоксу на ескалаторі орендарю доведеться сплачувати до бюджету не 75 гривень на місяць, а 153 гривні, за внутрішнє брендування вагону – не 2500, а 5100 гривень.

За інформацією юристів «Тисни», які скаржилися на низькі тарифи на розміщення реклами у метро, здорожчання вдвічі орендної плати за рекламні площі в метро не прирівняє ціни до ринкових і фірми-посередники не залишаться без прибутків. Проте така зміна дозволить збільшити надходження до бюджету.



Нагадаємо, технічна команда в складі кількох фахівців Міжнародного валютного фонду (МВФ) відвідає Київ протягом 5-13 березня.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *